Jak założyć konto rodzica w systemie?

Utworzenie konta rodzica w systemie jest dziecinnie proste. Nie potrzebujesz do tego żadnych dodatkowych kodów dostępowych czy ukrytych linków. 

Wystarczy, że przejdziesz na podstronę rejestracji, wypełnisz formularz używając adresu email podanego twojej placówce, a następnie potwierdzisz swój email poprzez link aktywacyjny. Po aktywacji konta wystarczy się już tylko zalogować w naszej aplikacji – to wszystko.

Link aktywacyjny ważny jest przez 12 godzin od pomyślnej rejestracji. Jeśli nie uda Ci się aktywować konta w tym terminie, możesz przejść rejestrację ponownie generując w ten sposób nowy link aktywacyjny.

Jeśli system nie pozwala Ci przejść rejestracji, uznając twój email za niepoprawny – skontaktuj się ze swoją placówką w celu aktualizacji swojego adresu email powiązanego z twoim dzieckiem w systemie. Najprawdopodobniej w systemie powstała literówka w twoim adresie email uniemożliwiając Ci tym samym dostęp.

Dodatkowe informacje znajdą państwo w dziale FAQ gdzie udzielamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.